۱۴۰۳.۰۷.۲۳

یکصد و هشتاد و ششمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با حضور شاعران طنزپرداز از سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی، شب شعر در حلقه رندان، یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ میزبان علاقه‌مندان به شعر و طنز برگزار خواهد شد.

شاعران و طنزپردازان مطرحی از سراسر کشور مهمانان ویژه این شب شعر طنز هستند و در حضور علاقه‌مندان به شعر و طنز و خنده، به شعرخوانی طنز می‌پردازند و اجرای این برنامه‌ از در حلقه رندان، بر عهده سعید بیابانکی است.

در حلقه رندان ۱۸۶

شب‌های شعر طنز «در حلقه زندان» به ابتکار و همت زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد، نخستین مدیر دفتر طنز حوزه هنری بر پا شد. مرداد ماه ۱۳۸۰ حوزه هنری شاهد اولین حلقه شعرخوانی شاعران طنزپردازان بود.

ورود به این برنامه برای همه آزاد و رایگان است پس اگر کسی در فضای حقیقی یا مجازی به نام این برنامه در حال فروش بلیت بود به طور قطع کلاهبردار است.

این را هم بگوییم که همیشه در جلسات «در حلقه رندان» مسابقاتی با محتوای طنزنویسی یا طنزسرایی بین شرکت‌کنندگان در برنامه تدارک دیده می‌شود و به رسم هدیه به افراد منتخب کتاب‌های طنز ارزنده‌ای اعطا می‌شود، شاید شما یکی از برندگان خوش‌شانس این برنامه باشید.

استفاده از برنامه‌های متنوع دفتر طنز حوزه هنری برای عموم آزاد است، شب شعر طنز «در حلقه رندان»، رویداد ملی آموزش طنز قلمه، محفل نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، محفل نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، محفل نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده»، کارگاه آموزش طنزنویسی «مکتب‌خانه طنز»، گردهمی هفتگی نثرخوانی طنز «طنزخوانه»، گردهمی هفتگی طنز دیروز و امروز «طنزآمیز» و گردهمی هفتگی تئاتر کمدی «بازار تماشا» از جمله برنامه‌های دفتر طنز هستند که حضور شما در هر یک از آن‌ها مغتنم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha